2015-01-17 08:00 Varumärkesblogg

Vinnaren av Hisspitchutmaningen 2014

Grattis Anna!
Vinnaren av hisspitch-utmaningen 2014 är Anna Sjödin på Leanway AB med hisspitchen: ”Jag hjälper människor tidshantera istället för stresshantera så att du får mer fri tid! Upp till 8 h per vecka, låter det intressant?" Anna vann boken Bygg ditt varumärke själv. Ingen annan kan göras et åt dig.

Visst får vi ofta frågan "Vad gör du"? Och många gånger svarar vi: "Jag driver eget företag". Tänk om vi istället kunde svara med att marknadsföra vårt företag.
Jag tycker vi alla kan bli lite bättre på att presentera vårt företag och enda sättet är att träna, träna, träna. Därför har jag startat hisspitch-utmaningen för att vi ska kunna hjälpa varandra.

Om du kan svara på Vad ditt företag erbjuder och Varför potentiella kunder ska välja just ditt företag har du grunden till din hisspitch. Och inte bara grunden till en hisspitch utan grunden till ditt unika, säljande budskap oavsett mediekanal.

comments powered by Disqus